Hizmet Saatlerimiz

Gaziosmanpaşa Hastanesi, randevu sistemi ile hafta içi her gün saat 09.00 – 18.00 arası, Cumartesi günleri 13.00 e kadar poliklinik hizmeti vermektedir.

Ayrıca; 24 saat boyunca kadın doğum, genel cerrahi, ortopedi, iç hastalıkları, çocuk sağlığı ve anestezi uzman hekimlerimiz ve güler yüzlü, deneyimli hasta danışmanları hizmet vermekte, poliklinik hizmetinin yanında MRI, BT ve tüm radyolojik tetkiklerle laboratuar tetkikleri yapılabilmektedir.

Acil servisimiz ise her türlü sağlık ihtiyacınıza zamanında cevap vermek amacıyla, acil tip uzmanları, aile hekimleri, diğer nöbetçi ve icapçı doktor kadrosu ile 7 gün 24 saat hizmet vermektedir.

Yatış İçin Yanınızda Neler Getirmelisiniz?

Amacımız odanızı tanımanızı, yerleşmenizi ve en kısa sürede rahat etmenizi sağlamaktır. Hastanemize geldiğiniz gün, hasta yatış danışmanımız tarafından karşılanacaksınız. Hastanemize gelirken yanınızda;

    • Kimlik veya sürücü belgesi;
    • Ödeme durumunuza göre sağlık sigorta kartı, kurum sevk kâğıdı
    • Doktorunuz talep etti ise, tıbbi kayıtlar, röntgenler veya daha önceki tetkik sonuçları,
    • Kullandığınız tüm tıbbi - bitkisel ilaçlar listesini bulundurduğunuzdan emin olunuz.
Ayrıca;
      • Gecelik/Pijama,
      • Terlik,
      • İç çamaşırı, çorap,
      • Tıraş malzemesi, makyaj malzemesi,
      • Kullanıyor iseniz gözlüğünüz, işitme cihazınız, bastonunuz, gibi özel eşyalarınızı getirmenizi hatırlatırız.

Aşağıdakiler hastane tarafından size sunulmakla beraber, arzu ederseniz kendiniz de yanınızda getirebilirsiniz.

    • Terlik, sabun, tarak, diş fırçası, diş macunu, şampuan, havlu, kağıt mendil ve peçete vb.
Odanız

Hasta kabul bölümündeki yatış işlemleriniz tamamlandıktan sonra odanız ile ilgili tanıtım kat sekreteri /ve hemşireniz tarafından yapılarak odanıza yerleştirileceksiniz.

Odalarınızda enfeksiyon kontrolü ve güvenliğiniz açısından yiyecek bulundurmamanızı rica ediyoruz. Odalardaki minibarlarda acil ihtiyaçlarınız için su, meyve suyu ve krakerden oluşan ikramlarımız bulunmaktadır. Eğer özel bir diyetiniz yoksa gece 24.00 e kadar hizmet veren kafeteryamızdan da odanıza sipariş verebilirsiniz.

Telefon

Ordanızda size özel bir telefon bulunmaktadır. Dışarıya yapacağınız telefon görüşmeleriniz için “ 9 ” dan hat almanız yeterli olacaktır.

Dışarıdan size ulaşmak isteyenler, bu numarayı arayarak sizinle direkt görüşebilirler. Odanıza ait telefon numarası telefonunuzun üzerinde yazılı olarak bulunmaktadır. Santrale ulaşmak için “0“ tuşlayınız.

Çağrı Merkezi / İnternet Randevu Sistemi

24 saat kesintisiz olarak çalışan 444 1 300 numaralı çağrı merkezimizi arayarak muayene veya kontrol randevusu alabilir ve hizmetlerimiz hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.

www.gophastanesi.com.tr internet adresimizden online randevu ve bolümler hakkında detaylı bilgiye sahip olabilirsiniz.

Televizyon / Kapalı Devre Yayınlar

Televizyonunuzun kullanımı ile ilgili kat sekreterinden yardım alabilirsiniz. Diğer hastaların sağlığı ve huzuru açısından televizyonunuzun sesini; rahatsızlık vermeyecek seviyede tutmaya özen göstermenizi rica ederiz.

Hastanenin bölümleri ve çeşitli hastalıkların tedavileri konusunda bilgi alabileceğiniz kapalı devre yayınları Kanal 1 ve Kanal 2’de izleyebilirsiniz.

Kimlik Bilgileriniz

Hastanemize geldiğinizde sizi, Hasta Kabul karşılayacak ve tüm kimlik bilgileriniz ile randevunuzu kontrol edecektir. Yatış işlemleri sırasında; size adınız, hastane numaranız ve doğum tarihinizin yazılı olduğu bir kimlik bilekliği takılacaktır.

Hemşireniz tüm takip ve tedavi sürecinde kimlik bilekliğinizi kontrol ederek kimliğinizi doğrulayacaktır. Bu nedenle lütfen bu bilekliği hastaneye girişinizden taburculuğunuza kadar kolunuzdan çıkarmayınız.

Sağlığınız ve Güvenliğiniz İçin

Bizim için güvenliğiniz, sağlığınız kadar önemlidir. Kendi tedavi planınızı bilmeniz ve tedavinize katılmanız, daha hızlı ve güvenli olarak hastanemizden ayrılmanızı sağlayacaktır. Sizinle ilgilenen tıbbi ve idari ekibi tanıyabilmeniz amacıyla tüm hastane personelimiz üzerinde isim, resim, bölüm ve görevlerinin yazılı olduğu hastane kimlik kartları taşımaktadır. Hastane kimlik kartı olmayan bir kişinin sizinle ilgilenmesi durumunda lütfen güvenliğe bilgi veriniz.

İlaçlarınız

Kullandığınız ve yatışta yanınızda getirdiğiniz her türlü ilaç konusunda doktorunuz ve hemşirenizi bilgilendiriniz ve ilaçları kendilerine teslim ediniz. Güvenliğiniz açısından kullandığınız ilaçlarınızın doktor ve eczane tarafından onaylanması gerekmektedir.

Bu ilaçlar;

Reçeteli ve reçetesiz ilaçlar ( Aspirin veya öksürük şurupları gibi)

Vitaminler ve bitkisel ürünleri kapsamaktadır.

Bildiğiniz bir alerjik reaksiyonunuz (gıda ve / veya ilaç) var ise, doktorunuza veya hemşirenize mutlaka bildiriniz. Hangi ilaçları neden aldığınızı bilmeniz çok önemlidir bu sebeple lütfen hastanemizde misafir olduğunuz süre boyunca kullandığınız ilaçları takip ediniz. Hemşirelerimizin size herhangi bir ilaç vermeden önce mutlaka üzerinde bilgilerinizin yazılı olduğu kimlik bilekliğinizi kontrol ettiklerinden emin olunuz.

Bilgilendirme ve Onam

Hastanemizde poliklinik ve klinik hastalarına uygulanacak riskli girişimsel işlemlere yönelik aydınlatılmış onam formları düzenlenmiştir. Onam formlarında; işlemin kim tarafından yapılacağı, işlemden beklenen faydalar, işlemin uygulanamaması durumunda karşılaşılabilecek sonuçlar, varsa işlemin alternatifleri, işlemin riskleri- komplikasyonları yer alır. Ayrıca işlemi uygulayacak hekimin adı, unvanı ve imzası ile işleme ait bilgi verdiği tarih ve saat kayıt edilir.

Hastanın adı, soyadı ve imzası, rızanın alındığı tarih ve saat bulunmaktadır. Onamlarda hastaların / vasisinin / yasal temsilcisinin “ okudum anladım kabul ediyorum “ ifadesini kendi el yazısı ile yazması ve imzalanması istenir.

Hasta onam verdiği her uygulamayı işleme başlamadan önceki herhangi bir aşamada ret etme hakkına sahiptir. Bu gerekçe ile onamlarda hastanın rızası reddi için de bir alan ayrılmıştır. Yine hastaların işlemi ret etmeleri durumunda hastanın / vasisinin / yasal temsilcisinin “ okudum anladım kabul etmiyorum “ ifadesini kendi el yazısıyla yazması ve imzalanması istenir.

Yaşlı ve Engelli Hastalar

Polikliniklerimizde ve acilde engelli ve yaşlı hastalar için oturma alanları ayrılmıştır.

Poliklinik hasta kabul bankolarında engelli ve yaşlı hastaların hizmet alma önceliği olduğu belirtilmiştir. Öncelikli kayıt yaptırmaları ve öncelikli muayene olmalarını ağlamak amaçlanmıştır.

Poliklinikte ve acilde birer tuvalet engelli kişilerin kullanıma yönelik düzenlenmiştir.

Asansörlerimizde görme engellilerin okuyabileceği numaralandırma mevcuttur.

Ayrıca hasta karşılama ve yönlendirme elemanları, engelli ve yaşlı hastalara eşlik ederek hizmet almalarını kolaylaştırmaktadır.

Otoparkta engelli kişilere ayrılmış park alanları mevcuttur. Kliniklerde birer oda ortopedik özürlü hastaların daha rahat edebileceği şekilde düzenlenmiştir.

Hemşirelik Hizmetleri / Hemşire Çağrı Sistemi / Özel Hemşire

Hemşirelik hizmetlerimiz 7 /24 hizmet vermeye uygun olup, İhtiyacınız olduğunda hemşirelerimizin size ulaşması için çağrı sistemimizi kullanabilirsiniz. Bu çağrı sistemimiz;

Yatağınızın baş tarafındaki el kumandasında (hemşire işareti)

Tuvalet ve banyoda (kırmızı kordonu çektiğinizde)

Yatağınızda, kordonun ucundaki çağrı düğmesine basmanız hemşirelerimizin çağrınızı duyması için geçerlidir. Odanıza ve servise ilk kabulünüzde servis hemşiremiz ve kat sekreterimiz size detaylı bilgi verecektir.

Kapı girişindeki panelde çağrı cevaplama ve iptal butonu (yeşil renkli) mevcuttur. Sadece tıbbi personel içindir, lütfen kullanmayınız.

Hastanede bulunduğunuz süre için ya da taburcu olduktan sonra, hastanızın bakımının bir hemşire tarafından yapılmasını istediğiniz takdirde, özel hemşire hizmeti sağlanabilmektedir.

Kat Temizlik Hizmetleri

Kat hizmetlerimiz, düzenli olarak her gün odanız ve çevresinin temizliğini sağlayacaktır. (Dâhili Tel: 2181, 2059 ve 2106)

Refakat / Ziyaretçileriniz ve Refakatçileriniz İçin Bilgiler

Hastanemizde, sağlığınızı ve diğer hastaların sağlığı düşünülerek sadece 1 refakatçiye izin verilmektedir. 22.00 itibariyle odanızdaki ziyaretçileriniz refakatçi olarak kabul edilmektedir. Size eşlik edecek yakınlarınız için, refakatçi mönümüz bulunmaktadır.

Sevdiklerinizin yanınızda olması iyileşme sürecini hızlandırır ve hastalık sürecinde daha rahat bir dönem geçirmenizi sağlar. Bu nedenle ziyaretçilerinizin sizinle zaman geçirmesi bizim için önemlidir. Bununla birlikte;

  • Siz ameliyatta veya cerrahi işlemde iken, ziyaretçi yakınlarınızın odada beklemelerini,
  • Ziyaretçi ve yakınlarınızın sizin yatağınıza oturmamasını,
  • Ziyaretçilerinize ameliyat sona erdiğinde ilgili doktorun bilgi vermek için odanıza geleceğini bildirmenizi,
  • Ameliyat sonrası sağlığınız açısından odanıza aynı anda iki kişiden fazla ziyaretçi kabul etmemenizi,

Ziyaret süresini her ziyaret için,

  • 10 dakika ile sınırlandırmanızı,
  • Hastanede bulunduğunuz sürede sessiz bir ortam sağlamak adına yakınlarınızı hastanemiz kuralları doğrultusunda yönlendirmenizi,
  • Doktorunuz tarafından sağlığınız için ziyaret ve / veya refakatçi uygulanması yasaklanmışsa bu kurala uymanızı,
  • Cep telefonu kullanımı konusundaki uyarıları dikkate almanızı, sizin ve diğer hastalarınızın huzuru ve konforu için rica ederiz.
Ziyaret Politikası

Ziyaret saatleri her gün 09.00 – 22.00 arasındadır. Ziyaret konusundaki istisnai durumlarda, lütfen doktor / hemşirenizle iletişime geçiniz.

Bazı bölümlerde ziyaret saatleri farklılık göstermektedir.

Bu tür durumlarda kat sekreterlerimiz size bilgi verecektir.

Sessizlik

Hastane içinde sessiz bir ortam yaratmak için göstereceğiniz azami dikkat hastalarımızın iyileşme sürecine yardımcı olacaktır.

Cep telefonlarının neden olacağı gürültü kirliliği ve hastanedeki tıbbi cihazlara yapabileceği olumsuz etkiler düşünülerek, hastane içerisinde cep telefonlarınızı sessiz veya kapalı tutmanızı rica ederiz.

Teknolojik Hizmetler

Hastanemizde hasta ve yakınlarının kullanabilmesi için kablosuz internet sistemimiz bulunmaktadır. Ayrıca; isteğe bağlı olarak el bilgisayarı, DVD, VCD, de temin edilebilmektedir.

Hasta İlişkileri Birimi

Sizlere daha iyi hizmet verebilmemiz için görüş ve önerileriniz bizler için önemlidir. Hasta İlişkileri sorumlumuz istediklerinizin en kısa sürede karşılanmasını sağlayacaktır. Lütfen öneri ve ihtiyaçlarınızı paylaşınız. (Dahili Tel: 2054)

Teknik Servis İhtiyacı / Isıtma ve Soğutma

Odanızda bulunan her türlü donanım (TV, koltuk, dolap, yatak, v.b.) ile ilgili ortaya çıkabilecek arızalar için teknik servisimiz 7/24 hizmetinizdedir. Teknik servis ihtiyacınız için hemşirenize başvurmanız yeterlidir.

Sistem girişinden odaya sürekli temiz hava akışı mevcuttur. Ancak oda girişindeki termostat sayesinde istediğiniz hava sıcaklığını mevsim durumuna ayarlayabilirsiniz.

Diyetisyen / Yemek / Kafeterya

Diyetisyenimiz, hastanemizde yatışınızdan taburculuğunuza kadar geçen süre boyunca, sağlık durumunuz ile birlikte doktorunuzun tedavi programını da göz önünde bulundurarak, size en uygun beslenme programınızı belirleyecek ve takibinizi yapacaktır.

Kahvaltı ve yemek saatlerimiz diyetisyen kontrolünde, yemek servisi tarafından gerçekleştirilmektedir.

Kahvaltı ve yemek saatlerimiz diyetisyen kontrolünde, yemek servisi tarafından gerçekleştirilmektedir.

Ayrıca diyeti uygun hastalarımız ve refakatçiler alakart menü hizmetinden de yararlanabilir.

YEMEK SAATLERİ:

Sabah Kahvaltısı: 07.00 – 08.00

Öğlen Yemeği: 12.00 – 13.00

Akşam Yemeği: 17.00 – 18.00

ARA ÖĞÜNLER: Doktorunuzun veya Diyetisyeninizin önereceği diyet programına göredir.

Sağlığınızı korumak için dışarıdan yiyecek içecek kabul etmemeye özen gösteriniz.

Kafeteryamız ve oda servisimiz ile 06.00 – 00.00 saatleri arasında hizmetinizdedir. (Dâhili Tel: 3113)

Gazete / Dergi

Hastanemizde misafir olduğunuz süre boyunca istediğiniz gazeteler her sabah size servis edilecektir.

İbadethane

Sizin ve yakınlarınızın tüm dini, duygusal, kültürel istek ve arzularınızı karşılamaya özen gösteriyoruz. Namaz kılmak isteyen hasta ve yakınları için hemşirenizden seccade talep edebilirsiniz.

İnancınız doğrultusunda görmek istediğiniz din görevlisini lütfen kat sekreteri veya hemşirenize iletiniz.

Tedavi ve Bakım Planına Katılımınız

Kendi tedavi planınıza katılımınız, neyin neden yapıldığını bilmeniz açısından çok önemlidir. Bu sebeple;

  • Hemşire ve doktorunuz ile randevu ve bakım planınızı konuşunuz,
  • Tedavinizi anladığınıza emin olunuz, anlamadığınızı sorma konusunda çekinmeyiniz,
  • Eğer ameliyat olacaksanız doktorunuzdan operasyon ile ilgili bilgi alınız,
  • Eğer ağrınız varsa hemşire ve doktorunuz ile görüşünüz.
El Yıkama ve Enfeksiyonlardan Korunma

Ellerin uygun bir şekilde yıkanması enfeksiyonların önlenmesinde en önemli uygulamadır. Bu nedenle hastanemizde tüm hasta bakım alanlarında ve hasta odalarında herkesin el yıkayabilmesi için el yıkama ünitelerimiz bulunmaktadır.

Ellerinizi;

  • Tuvaleti kullanmadan önce ve sonra,
  • Kirli eşyalara dokunduktan sonra,
  • Yemekten önce ve sonra,
  • Pansuman bölgesine dokunmadan önce sonra,
  • Her hasta odasına giriş ve çıkışınızda,

15 saniye süre ile su ve sabunla yıkayınız.

Sağlık ekibi size herhangi bir işlem yapmadan önce ellerini yıkamakla yükümlüdür. Gerekirse hatırlatmaktan çekinmeyiniz.

Vücudunuzun herhangi bir bölgesinde tedavi amacıyla sonda, iğne, tüp, pansuman, varsa temiz ve kuru kalmasını sağlayınız. Bu bölgede kızarıklık, ağrı, akıntı, pansumanda ıslanma ve bozulma olduğunda mutlaka hemşirenize / doktorunuza bilgi veriniz.

Bu dönemde sizi ziyaret etmek isteyen kişilerden daha sonra ziyaret etmelerini isteyiniz.

Enfeksiyonun çeşidine göre hastanede yatan diğer hastaları ve personeli korumak için maske, eldiven, önlük kullanımı hatta ziyaretçi kısıtlaması gerekebilir. Bu gibi durumlarda doktor ve hemşireniz alınacak önlemler hakkında sizi bilgilendirecektir.

Sigara

Hastanemizde sigara içilmesi kanunlarca yasaklanmıştır. Bırakmak istiyorsanız hekiminizden ve hemşirelik hizmetlerinden bilgi alabilirsiniz.

Kuaför ve Berber Hizmeti

Arzu ettiğiniz takdirde bayanlara fön, erkek hastalarımız için sakal tıraşı yapılabilmektedir.

Çamaşırhane ve Kuru Temizleme Hizmeti

İhtiyaç halinde kişisel eşyalarınızın temizlenmesi ve yıkanması konusunda size çamaşırhane ve kuru temizleme hizmeti de verebilmekteyiz. İhtiyaç halinde hemşirenize başvurmanız yeterlidir.

Güvenlik

Hastanemizin güvenlik hizmetleri, sizin rahatınız ve huzurunuzu sağlamak amacıyla 24 saat hizmet vermektedir. Hastanemizin genelinde belirlenen nöbet noktalarında bulunan güvenlik görevlilerimiz, yabancıların hasta katlarına çıkılmasını engellemek, hasta ziyaret saatlerine uyulmasını sağlamak, hastane içinde gereksiz taşkınlık yapılmasını engellemek, hastaların ve çalışan personelin huzur içinde hastanede bulunmalarını sağlamak üzere görevlendirilmişlerdir. (Dâhili Tel: 2154-3144)

Kayıp veya Bulunan Eşya

Hastanemiz güvenlik elemanları ana giriş / çıkış ve acil giriş / çıkış kapılarında bulunmaktadır. Kayıp ve / veya bulunan eşya durumunda lütfen güvenlik ile iletişime geçiniz. (Dâhili Tel: 2080)

Ödemeler

Kat sekreterlerimiz hastanemizde alacağınız hizmetlerin bedeli hakkında bilgi sahibidir, lütfen hizmet almadan önce ödeyeceğiniz tutarı ve kapsamını anladığınızdan emin olunuz. Uzun süreli tedavi giderleriniz için taburcu faturanızdan düşülmek üzere avans talep edilebilir.

Otopark Hizmetleri / Taksi

Hastanemiz otoparkı mevcuttur ve ücretlidir. Hasta indirme / bindirme amaçlı olarak ana giriş ve acil servis kapıları önünde kısa süreli park yapabilirsiniz.

Ulaşım ile ilgili sorularınız ve taksi çağırmak için taburcu yetkililerimizle irtibata geçiniz.

Ambulans

Ambulansımıza 444 1 300 nolu telefonumuzdan 24 saat ulaşabilirsiniz. Taburcu olurken ambulans hizmetinden yararlanmak isterseniz, hemşirenize ve taburcu işlemlerinizi yürüten personele başvurabilirsiniz.

Kontrol Süresi / Operasyon Sonrası Kontrol Muayenesi

Taburculuk aşamasında; ne zaman kontrole geleceğiniz kat sekreteri ve hemşiresi tarafından size bildirilecektir. Aynı zamanda size verilen “Hasta Taburculuk Ve Eğitim Formu”nda kontrol tarihi ve saatinin de kayıtlı olduğunu göreceksiniz. Lütfen bu formu kaybetmeyiniz.

Bir sorun yaşarsanız kontrol süresini beklemeden hekiminize veya hemşirenize hastane telefonundan ulaşabilirsiniz.

Bebek Dostu Hastane

Hastanemiz; 1998 yılından bu yana “Bebek Dostu Hastane”dir. Gebelikten itibaren anne adaylarını,

Anne sütü ve emzirme konusunda bilgilendiren,

Doğumdan hemen sonra bebeklerini emzirmesini sağlayan,

Güncel bilgilerle eğitilmiş sağlık personeli yardımıyla annelere, bebeklerini nasıl emzirecekleri konusunda yardımcı olan hastanemiz; 1998 yılında Bebek Dostu Hastane unvanını almış, hala bu unvanı korumaktadır.

Hastanede yattığınız süre boyunca bebeğiniz yanınızda kalır ve yalnızca görevli hemşire tarafından bilginiz dâhilinde odadan dışarı çıkarılır.

Hizmet Değerlendirme Anketi

Öneri, düşünce ve ihtiyaçlarınızı kat koridorlarında bulunan Hizmet Değerlendirme Anketlerini doldurarak bizlere iletebilirsiniz. Formları, bankolarda bulunan anket kutularımıza atabilir veya Hasta İlişkileri Sorumlusuna iletebilirsiniz.

İnternet aracılığıyla değerlendirme yapmak için web sitemizde yer alan görüş ve öneriler bölümündeki form aracılığıyla değerlendirmelerinizi bizimle paylaşabilirsiniz.

Görüşleriniz hastanemizin hizmet kalitesine önemli katkılar sağlayacaktır, doldurduğunuz anketlerin titizlikle değerlendirileceğini belirtir, işbirliğiniz için teşekkür ederiz.